really? that's so me . . .

Välkomna till min blogg.
Tänkte inte börja blogga, men måste joina denna movement. Ser många invalider som skriver pissgrejer i sina bloggar. Saker som inte är viktiga, typ som vad de har ätit till frukost. Liksom really? Jag ger fan i vad du gör under dagen eller vad du gjorde under helgen. Tycker vi får skärpa oss och skriva viktigare, mer intressanta grejer i våra bloggar. Vill inte låta som en gnällig tant, men måste säga att jag är här för de som vill läsa om annat än "idag hade jag bla bla bla på mig och gick ut och fikade med bla bla bla". Vem bryr sig egentligen (jo någon måste bry sig eftersom folk läser dessa bloggar)? Anyway, jag är här för att underhålla, upplysa och bla bla bla bla er.

-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0